duminică, 24 august 2014

uneori simti nevoia sa schimbi cadrul, fetele, hainele , caracterul
te iei si pleci undeva.. unde nimeni nu te mai cunoaste
unde cu douazeci de ani ti-e interzis in cluburi cu alcool si restul
ma simt o maica Tereza contemporana intr-o America vazut din spatele cortinelor, jegoasa, drogata, plina de rebuturi umane.
Si numai aici, si in modul asta aproape brutal, imi pot da seama ce Europa civilizata si frumoasa avem.
Ma simt intr-o lume naiva si tampa.
si daca timpul iti da sansa sa te regasesti in contemplari sau orice aberatii de genul, eu imi dau seama ca actiunile mele ma definesc.
Imi lipseste viata mea, asa alandala, mai piperata si usor prea nesarata cateodata.
aici am timp dar e al lor. e timpul lor in viata mea. asa cum il vor ei.lor nu le pasa.






uneori obosesc , sa zambesc sa rad sa zic ca o sa fie bine
poate nu o sa fie bine.
 dar o sa fie,
ceva/ candva/ cumva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu