duminică, 25 iulie 2010

Monologul rubinului

Bucuria ochiilor tăi –
Bucuria din al meu – rubin.
Vibrăm pe muzica trupului tău.
Am străbătut atâtea vieţi
Ca să te descopăr .
Atingerile tale- fiori ai extazului meu-a ta nestemată.
Pulsul inimii tale îmi dă viaţă.
Mă ocroteai ca pe cea mai veritabilă preţioasă – lumina
Ochiilor tai.
Vreau sa iau viaţă din viaţa ta.
Fericirea să o simt nu în lumină
Ci în extazul nepătruns- al meu inexistent.
Vreau să mă smulg de la tine
Fără să-ţi sfâşii frumuseşea fragilă.
Lasă-mă să înviez prin tine,
Să mă metamorfozez în
Absolutul superbului.
Aşa cum mă doreşti – un el.
Vreau să vibrezi pe muzica trupului meu.
Lumina din ai mei ochi.
Bucuria din lumina ta- un smarald.
Apogeul încă inexistent al fericirii
Noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu