luni, 14 noiembrie 2011

tie,adio, deci pe curand
de astazi sper ca imi vei uita culoarea vocii si glasul ochilor mei.
ca ai sa incetezi sa imi mai urmaresti buzele cu gustul tau in doze mici .
de astazi vreau sa te refuz, reneg, razbat. sa te rascumpar, asta vreau.
am sa te arunc pe asfaltul obosit, si-am sa te las acolo ca dovada ca am trecut peste, povara mica si nociva ce esti.!
m-am intors de prea multe ori la tine
de astazi degetele mele te urasc. dintii mei te vor blestema. plamanii mei te regreta.
nu te-am vrut nicicand. dar m-ai cules ca pe o frunza verde, toamna, 
m-ai imbacsit cu contraindicatiile tale cu gustul si mirosul tau. 
frunze mai sunt. sunt inca verzi. e toamna. gusta din culoarea vocii lor si a glasului ochi. du-te.uite cum te striga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu