luni, 9 august 2010

Delir

Totul a inceput la fel de vag cum s-a sfarsit.
Era vara tarzie cu luna deasupra.
Statea in fata mea  privind prin mine si cu mult dincolo de mine, masurand infinitul.
Ochii sclipeau ca niste lacuri inundate-n soare. Licuricii din ochii lui imi ardeau palmele cu emotii. Imi alergau apoi prin vene pana la inima unde se raspandeau ca un virus in tot corpul.
Parea atat de pierdut undeva prin spatiu incat ma fascina. Doream sa fiu pierduta in acelasi spatiu ca si el.
Apoi i-am luat mana si i-am simtit atingerea straina. O mana ca de marmura- fina, dar rece. Voiam sa ma obisnuiesc cu toate detaliile mainii, sa o incalzesc cu a mea. Apoi palma lui a incatusat-o pe a mea.
Ti-am surprins fericirea de copil in privire si ti-am furat un sarut. Ai intrat apoi in joc si mi-ai furat 2, eu 3, tu 4.
Ceasul a sunat. Alte maini reci incalzesc pe ale mele-la fel de reci.
O noua luna se va ivi iar licuricii isi vor relua jocul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu